Ważne pytania początkującego fajczarza. Spory problem z pale
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący
Ważne pytania początkującego fajczarza. Spory problem z pale
Witam. Jestem początkujący i to bardzo. Otóż nie wiem z czego wynika problem, ale po kilku paleniach nie jestem w stanie dobrze skręcić fajki (jest jakiś opór) i nie idzie jej dobrze złożyć. Nie wiem z czego to wynika. Kupiłem kilka fajek od Bróga. Około 20 zł za sztukę. Może to niewiele, ale cóż, na razie więcej nie mam. Mam też tytonie: amphora, golden ambrosia, free time. Niestety nie wiem w czym problem, ale wszystkie smakują
tak samo. W dodatku niektóre przy paleniu wylatują
mi z komina fajki i unoszą
się jako pył. Staram się robić wszystko z zaleceniami, które znalazłem na Waszej stronie. W dodatku zawsze kiedy przechodzę obok osoby, która pali fajkę, czuję słodki, smaczny zapach, a ja, nieważne jaki tytoń wybiorę, zostawiam po sobie tylko smród dymu z ogniska. Serdecznie proszę o pomoc i o nie śmianie się z tego co piszę. Po prostu zaczynam...
Re: Ważne pytania początkującego fajczarza. Spory problem z
Witaj.
Też jestem świeży fajczarz (w stosunku do mojej osoby to jeszcze zbyt duże słowo
).
Myślę, że potrzeba cierpliwości. Należy najpierw dobrze opalić fajkę aby móc w niej palić już sam tytoń a nie tytoń z drzewem z którego fajka jest wykonana.
Ja na obecną chwilę dorobiłem się trzech fajek (Kulpiński 148, B&B 31 i 38) i mam trzy tytonie Timm No Name, Stanwell Vanilia oraz Mac Baren Vanilia Cream, którymi opalam fajeczki. Kulpińskiego z wrzośca timmem, B&B31 Mac Barenem a B&B38 Stanwellem.
Również do tej pory tak na prawdę nie poczułem jeszcze smaku któregoś z tych tytoni. Raz wydawało mi się, że poczułem słodkość Timma ale to chyba nie było jeszcze to..
Wydaje mi sie, iz powinniśmy uzbroić się w cierpliwość a smaki z czasem przyjdą
Też jestem świeży fajczarz (w stosunku do mojej osoby to jeszcze zbyt duże słowo