Trudny wybór

Tu początkujšąy fajczarze mogą zadawać pytania weteranom fajki.

Moderator: Moderatorzy

Ernaug
Początkujący
Początkujący

Trudny wybór

Post autor: Ernaug »

Znalazłem na allegro aukcję z tytoniami i nie mogę wybrać który kupić...Jestem początkującym fajczarzem i jak dotąd paliłem amphorę full aroma (nie zasmakowała) i Stanwell Classic (bardzo zasmakował) (fajkę z gruszy do opalenia mam)

http://www.allegro.pl/item325561715_tyt ... 50_g_.html

Chciałbym się posłużyć doświadczeniem waszym :D z góry dziękuję :)

------------------------
Kolego.
Bardzo proszę o zamieszczanie wątków w przeznaczonych do tego działach. Jak (chyba) łatwo się domyślić, dział opisy tytoni jest przeznaczony na OPISY TYTONI, a nie na pytania co mi będzie bardziej smakowało

Kolegów moderatorów poproszę o zwiększoną czujność. :mrgreen:
MJP
tomaczo
Pykacz
Pykacz

Re: trudny wybór

Post autor: tomaczo »

Po raz setny... :roll: Skąd mamy niby wiedzieć czy zasmakuje Ci FVF czy też Navy Flake? :roll:

Czytaj opisy tytoni na forum i szukaj gralla :D
Marcin_Pro
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Post autor: Marcin_Pro »

To zależy, jeśli chesz aromat to może warto skierować się w kierunku: Fire Dance Flake
Jeśli nie aromat to może coś z Latakią ? Lub czystą Virginię?
"Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, kiedy się ją dzieli". Albert Schweizer
Obrazek

Pipe Club Wrocław + Fajczarze.pl - Serwis poświęcony fajce i paleniu fajki
Jerry
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Post autor: Jerry »

Marcin_Pro pisze:To zależy, jeśli chesz aromat to może warto skierować się w kierunku: Fire Dance Flake
Marcin, doceniając walory smakowe np Navy Flake czy Chocolate Flake zastanawiam się czy jest tot ytoń do polecenia komuś kto raczkuje w paleniu fajki. Może nie tylko nie smakować, ale wręcz zrazić do fajki przy nieumiejętnym paleniu.