Kupiłem fajkę BARLING

Tutaj rozmawiamy o różnych fajkach, z którymi mamy przyjemność

Moderator: Moderatorzy

dellos
Początkujący
Początkujący

Kupiłem fajkę BARLING

Post autor: dellos »

Zakupiłem używaną fajkę BARLING, na fajce nazwa + LONDON ENGLADN numer 6279. Jest to moja pierwsza lepsza fajka a jestem nowicjuszem. Mam już jakąś taką tanią zakupioną za chyba 20zł noname lata temu. Teraz wpadł mi w ręce ten BARLING i myślę, iż to dobra fajka od której warto zacząć kolekcję. Chciałem się też przywitać i liczyć na pomoc w starcie palenia fajki jak należy. Jakie rzeczy muszę zakupić do czyszczenia i konserwowania tej fajki ?? Pozdrawiam z Poznania
yopas
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Re: Kupiłem fajkę BARLING

Post autor: yopas »

dellos pisze:Zakupiłem używaną fajkę BARLING,
Gratulacje!
na fajce nazwa + LONDON ENGLADN numer 6279.
Numer wskazuje, że jest to fajka poprzekształceniowa, czyli teoretycznie niskich lotów, co absolutnie prawdą być nie musi, ani niczego niczemu i nikomu nie ujmuje
Chciałem się też przywitać i liczyć na pomoc w starcie palenia fajki jak należy. Jakie rzeczy muszę zakupić do czyszczenia i konserwowania tej fajki ??
Twój osobisty doradca fajkowy na tej stronie!
Możesz zapytać, o co chcesz.
[...]
dellos
Początkujący
Początkujący

Tak dzięki, przeszukuję i ucze się. Co do fajki, to i tak myślę, że lepsza od tych po 50zł w trafice. Do tego kupiłem sobie tytoń S.GAWITH COB PLUG. Teraz też inną fajeczkę chcę zakupić by mieć conajmniej 3 sztuki na start przygody. Poprzednia moja to mały Mr.Bróg nr. 29. Ciesze się faktem wejścia na waszą stronę i forum będę też obserwował co Wy macie z kolekcji swoich na sprzedaż. Interesują mnie głównie fajeczki o szorstkim wykończeniu, gdyż bardziej mi się podobają od gładkich. Mam też gruszę w klockach i będę sobie robił własne dla zabawy i przyjemności.
Awatar użytkownika
Mariusz Broniarz
Fajczarz
Fajczarz

Post autor: Mariusz Broniarz »

Pozdrawiam i życzę powodzenia.
A jakbyś tak coś o sobie skrobnął?