Niemcy- jaki kupić tytoń

Wszelkie dyskusje dotyczące tytoni umieszczamy TUTAJ.

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy tytoniowi

koriat
Początkujący
Początkujący

Niemcy- jaki kupić tytoń

Post autor: koriat »

Jako, że to mój pierwszy post, dzień dobry wszystkim 8)

Otóż, mam taki oto problem.
Jestem bardzo początkującym fajczarzem, stąd i wiedza co i jak raczej u mnie mizerna. Zaraz po świętach wybieram się do Niemiec, konkretnie do Nadrenii. Spodziewam się tam zastać cokowlwiek większa obfitość tytoni niż w Polsce (hm, bo chyba słusznie sie spodziewam?)- więc czy ktoś doradziłby mi, co dobrze byłoby tam kupić? Jakiś łagodny, słodki aromat najlepiej (jeśli chodzi o mój gust aktualnie palę waniliowy Scandinavic i jak dla mnie jest niczego sobie, wcześniej wiśniowy Alsbo wydawał mi się taki sobie), i to w cenie gdzieś do 10 euro (da sie tak w ogóle? nie mam pojęcia, jak tam stoją ceny...)? Z niemieckim u mnie tragicznie, więc jeśli sprzedawca w trafice nie będzie umiał po angielsku, to raczej nie bedę mógł się poradzić :o
Bedę wdzieczny za pomoc i wyrozumiałość :pipeman:
Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2009, 20:48 - ndz przez koriat, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
freemason
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran

Re: Niemcy- jaki kupić tytoń

Post autor: freemason »

Zbyt wiele czasu na rekonesans nie masz, więc nie odsyłam cię do naszych opisów tytoni i tobaccoreviews. Jeśli lubisz słodkie aromaty - polecam Stanwell Melange - IMO najsłodszy ze słodkich, Wild Geese, Kentucky Bird, Belle Epoque, Nappa Valley itp. Wybór będzie ogromny więc najlepiej będzie jakoś się dogadać ze sprzedawcą. Co do wyboru tytoniu w naszych trafikach, to ostatnio jest kolosalna poprawa. Sprawdź choćby na stronie mostex.pl.

powodzenia i udanych zakupów

Pozdrawiam
JSG
Fajczarz Weteran
Fajczarz Weteran
Kontakt:

Post autor: JSG »

Po ostatniej rewolucji na polskim rynku w zasadzie nie bardzo jest powod do narzekan.